CZK / EUR

Technologie

13.09.2012





BB386EVO je novinkou v designu v oblasti středového složení kol Wilier. Jedná se o širší otvor v rámu v oblasti středového složení (86,5mm šířka, 46 mm průměr), který umožňuje přijmout i nebývale lehké a tuhé kliky s 30 mm osou.
Je kompatibilní s nejběžněji používanými klikami. Testy prokázaly, že se zvýšila tuhost rámu o 30 % a došlo k výraznému snížení síly potřebné ke šlapání. 



Asymetrická hlavová trubka - THT.
Použití rozdílných průměrů v horní a dolní části hlavové trubky (1 1/8" vrch, 1 1/4" základna) překvapí perfektní  rovnováhou mezi tuhostí a ovladatelností kola. Řízení je komfortnější a zároveň i preciznější.





SEI - Speciální elastická povrchová technologie
Nová technologie SEI je založena na vstřikování patentované, husté, elastické, tenké vrstvy mezi dvě uhlíková vlákna, což má za následek větší vstřebávání vibrací a vyšší odolnost proti nárazu. Tato nová technologie činí rámy bezpečnější a pohodlnější.
Tato nová látka již byla testována v leteckém a automobilovém průmyslu s pozoruhodnými výsledky. Nyní byla vůbec poprvé v historii použita při konstrukci kol. Zero.7 je důkazem toho, že kola mohou být super lehká, tuhá, pohodlná, ale zároveň tím napomáhají k vylepšení výkonů jezdců.
Výhody technologie SEI:
- lepší schopnost pohlcování nárazů,
- větší komfort při nižší váze,
- zvýšení tuhosti, cca o 35 %,
- větší bezpečnost.



Carbon 60TON
Carbonová vlákna jsou tím nejlepším materiálem pro výrobu rámů díky svým vlastnostem jake je elasticita, odolnost..
Technologie, která poskytuje rovnováhu mezi tuhostí a pohodlím. Oblasti vysokého zatížení jsou posíleny super silnými vlákny MR6oH, které vydrží tlak 60 tun/mm2. Tato vlákna byla implementována při konstrukci kola Cenro1Superleggera. Ve zbylých částech rámu jsou použity karbony T46 a T30, které zajišťují vertikální poddajnost.




46TON

Technologie, která představuje pevnost, odlonost a životnost. Oblasti zatížení jsou posíleny super silnými karbonovými vláky, které odolají tlaku 46tun/mm2.




ZnO
Karbon je sloučenina vláken a epoxidové pryskyřice. Funkcí pryskyřice je spojení a svázání vláken a ochrana proti působení vnějších vlivů. Pro minimalizaci rizika prasknutí a posílení pevnosti uhlíkových vláken je používána pouze velmi nízká hustota nanočástic oxidu zinečnatého. Výsledkem je rám s vyšší odolností bez nárůstu hmotnosti.



LIT
Vnější vzhled viditelných karbonových vláken neodhalí vše o jejich kvalitě. Proto existují dva základní aspekty, které musí být dodrženy: rovnoměrnost tloušťky uhlíku a nepřítomnost vad na vnitřním povrchu.
Pro zajištění nejlepší kvality byla realizována technologie LIT, která se využívá i ve stavebnictví. Technologie umožňuje získat větší kompaktnost použitím vaků, které rozšiřují karbonovou rámovou trubku. To činí konečnou konstrukci rámu více pružnou a lépe reagující na dynamické síly, které jsou při jízdě přenášeny.



CSI - UNI EN 14781
Produkty společnosti Wilier Triestina jsou testovány již během výroby, ale společnost Wilier Triestina se rozhodla podrobit svoje produkty nejpřísnějšímu testování kol v cyklistickém průmyslu, aby vyhovovaly nejnovějším bezpečnostním normám stanovenými Evropským společenstvím. Takto testované výrobky jsou opatřeny certifikátem CSI-UNI EN14781



Monocoque systém

Wilier využívá systém monocoque a vytváří lehčí a výkonější rámy.




Integrovaná sedlovka

Sedlovka je integrovanou součástí rámu.


 
FastCentrik

e-shop, internetový obchod,tvorba e-shopu
© 2012 Wilier | KCK Cyklosport - MODE, s.r.o.
 
JavaScript musí být povolen