CZK / EUR

Záruční podmínky kol Wilier

22.08.2012

Společnost Wilier Triestina SpA poskytuje záruku na kola s ochrannou známkou Wilier Triestina. Záruka se vztahuje ke všem škodám u dílů a komponentů, které byly způsobeny vadou materiálu. Společnost Wilier zaručuje vysokou kvalitu použitých materiálů.
Wilier Triestina poskytuje záruku na svoje produkty, pokud byly nakoupeny od oficiálních distributorů, za těchto podmínek:
- Dvouletá záruční doba: pokud není rám (i kolo) zaregistrováno během 10ti dnů od nákupu konečným zákazníkem nebo pokud zaregistrujete rám, který je náhradou.
- Pětiletá záruční doba od data prodeje konečnému zákazníkovi, pokud je rám (i kolo) do 10ti dnů od nákupu konečným zákazníkem zaregistrován na webových stránkách www.wilier.it Jedná se pouze o produkty, které jsou spočností Wilier akceptovány a lze u nich záruku prodloužit. Nutno ověřit u Vašeho prodejce.


Pokud škoda na rámu nebo dílu je shledána společností Wilier Triestina  jako uznatelná v rámci podmínek této záruky, bude vada zdarma opravena nebo odstraněna.  Pokud je nutné produkt v rámci reklamace vyměnit, bude nahrazen ekvivalentním výrobkem podobné hodnoty.
Záruka se nevtahuje na :
- produkty bez dokladu s prokazatelným datem nákupu,
- produkty zakoupené u neautorizovaných prodejců Wilier,
- produkty, jejichž sériová čísla byla odstraněna, změněna, smazána nebo učiněna nečitelnými,
- běžné opotřebení,
- škody způsobené zneužitím nebo nesprávným, nevhodným použitím (montáží). Škody způsobené nevhodnou nebo nedostatečnou údržbou, nehodou, korozí, agresivními čisticími prostředky,
- produkty, jejichž životnost skončila,
- efekty způsobené UV zářením (zažloutnutí ..),
- přebarvené výrobky i části produktu,
- upravené produkty,
- kosmetické závady, které byly patrné nebo zjistitelné v době nákupu produktu,
- úpravy za účelem náhrady.
Záruka je platná pouze pro vlastníka produktu a je nepřenosná.
V případě výměny či náhrady produktu v záruční době zůstávají vyměněné části nebo produkt pod původní zárukou. Veškeré náhrady nebo výměny, které se uskuteční v záruční době, jsou prováděny společností Wilier nebo oficiálním prodejcem. Pokud je výrobek v záruční době vyměněn, původní produkt se stává majetkem společnosti Wilier Triestina.

REKLAMAČNÍ ŘÍZENÍ

Pokud chcete uplatnit na výrobek záruku, musíte ho vrátit autorizovanému prodejci, kde byl zakoupen. Pokud jste výrobek zakoupili v jiné zemi, je nutné reklamaci uplatnit v dané zemi, kde došlo k nákupu.
Produkty, které se reklamují, musí být čisté. Výrobek zašlete spolu s:
- řádně vyplněným záručním listem,
- Vaším jménem, adresou, telefonním číslem, emailem,
- dokladem o nákupu zboží, názvem prodejce,
- detailní popis závady (navrhujeme použití označení na výrobku páskou, která umožní rychlou identifikaci závady).

SPOTŘEBITELSKÉ RADY

- veškeré části kola mají určitou životnost,
- produkty podléhají běžnému poškození a opotřebení,
- pro bezpečnější jízdu doporučujeme pravidelné prohlídky u kvalifikovaných mechaniků,
- díly, jejich životnost skončila, je nutné okamžitě vyměnit, aby došlo k zabránění jakýmkoliv nehodám,
- řádná údržba, pravidelná kontrola, používání helmy, dobře viditelného cyklistického oblečení, světel pomáhá snižovat potencionální rizika plynoucí ze silničního provozu.

DŮLEŽITÉ

Má-li být jízdní kolo používáno pro provoz na pozemních komunikacích, musí být toto jízdní kolo dovybaveno doplňky dle vyhlášky Ministerstva dopravy č. 341/2002 Sb. Pojednávající o způsobilosti jízdních kol k provozu na pozemních komunikacích.


 

 



 
FastCentrik

e-shop, internetový obchod,tvorba e-shopu
© 2012 Wilier | KCK Cyklosport - MODE, s.r.o.
 
JavaScript musí být povolen